آموزش زبان انگلیسی راحت
نوشته شده توسط : hossein parto

نباشد)

آموزش زبان انگلیسی راحت

۱۲ modal ۱۲۴ - ۱۲۴۳ احتمال در گذشتهمی / ممکن است / می‌تواند + کامل به چیزی در گذشته اشاره کند که احتمالاً درست است. ممکن است میراندا به قطار نرفته باشد. (= شاید میراندا به قطار رسیده باشد)، قطار ممکن است به تاخیر افتاده باشد.(= شاید قطار به تاخیر افتاده‌است) این نامه می‌توانست در پست از دست برود.(= این امکان وجود دارد که این نامه در پست از دست رفته باشد).یادداشتممکن است این کار می‌تواند به این معنی باشد که یک فرصت برای انجام کاری گرفته نشده است. ۹۸ (۳ d) می‌توانستم شکایت کنم، اما تصمیم گرفتم که این کار را نکنم.۹۸ توانایی: می‌تواند، می‌تواند، می‌تواند۱ می‌تواند و می‌تواندما از این افعال استفاده می‌کنیم تا بگوییم چیزی ممکن است به این دلیل که فردی توانایی انجام آن را دارد. ما از زمان حال و می‌توانیم برای گذشته استفاده کنیم.نیکولا می‌تواند شطرنج بازی کند.میتونی یه دایره کامل بکشی؟ما نمی تونیم این پیانو رو حرکت بدیم خیلی سنگینه.وقتی شش سالش بود، میتونم شطرنج بازی کنم.پدربزرگم می تونست راه بره.منفی را نمی‌توان به عنوان یک کلمه نوشت. شکل کوتاهی دارد.همچنین توانایی فیزیکی یا ذهنی ما نیز می‌تواند برای یک فرصت، فرصتی برای انجام کاری باشد.وقتی خوب است می‌توانیم در باغ بنشینیم.وقتی در aflat زندگی می‌کردیم، نمی‌توانستیم سگ نگه داریم.نکته: با برخی از افعال، می‌توانیم از یک استرس ساده برای توانایی استفاده کنیم.من (می‌تونم) فرانسه صحبت کنم. ما نمی‌توانستیم دستورالعمل را درک کنیم.ب به عنوان مثال می‌تواند یک ادراک را بیان کند، به عنوان مثال، من می‌توانم نوری را ببینم، * ۶۲ (۷).۲ قادر به انجام این کار باشیددر حال حاضر کمی رسمی‌تر و کم‌تر از حد معمول است.دانش آموزان از قبل خوانده می‌شوند / در حال حاضر قادر به خواندن هستند. دوشس می‌تواند پرواز کند / قادر به پرواز با هواپیما است.ما قادر به (نه نمی‌توانیم) به شکل کامل و یا ing باشیم.آقای فرای چند سال بیمار بوده‌است. مدتی است که نتوانسته است کار کند.خوب است که بتوانید استراحت کنید.توانایی صحبت کردن با زبان یک مزیت بزرگ است.ما از توانایی یا فرصت آینده استفاده می‌کنیم.زمانی که این درس را به پایان رساندید، قادر خواهید بود دیگران را با مکالمه sparkling تحت‌تاثیر قرار دهید.یک روز مردم قادر خواهند بود که به یک تور بسته از منظومه شمسی بروند.

یادگیری زبان انگلیسی

صفحه ۱۲۵ تا ۹۹ موقعیت:اما ما معمولاً از آن استفاده می‌کنیم تا یک اقدام احتمالی آینده را پیشنهاد کنیم. ما می‌توانیم بعداً در مورد جزئیات آن بحث کنیم.۳ می‌توان و این کار را انجام داددر گذشته تفاوت بین توانایی عمومی و توانایی منجر به یک عمل می‌شود. برای یک توانایی عمومی که ما از آن استفاده می‌کنیم یا قادر به انجام آن هستیم. کوین می‌توانست راه برود / وقتی تنها یازده ماه داشت می‌توانست راه برود.اما ما از آن‌ها استفاده کردیم / قادر به صحبت در مورد یک اقدام در یک موقعیت خاص بودیم، زمانی که فردی توانایی انجام کاری را داشت و آن را انجام داد.مرد زخمی توانست وارد یک باجه تلفن شود. مرد زخمی نتوانست به یک باجه تلفن برود.همچنین می‌توانیم معنی را با مدیریت موفق و یا موفق بیان کنیم.کارآگاه‌ها نتونستن قاتل رو شناسایی کنن کارآگاه‌ها موفق شدند که قاتل رو شناسایی کننداما در نکات منفی و سوالاتی که ما می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم / یا قادر به انجام آن هستیم یا می‌تواند به این دلیل که نمی‌گوییم این عمل واقعاً رخ داده‌است.کاراگاهان قادر به تشخیص هویت نبودند / نمی‌توانستند قاتل را شناسایی کنند. می‌توانی بلیط بگیری؟ می‌توانی برای این نمایش بلیط بگیری؟یادداشتاستفاده از آن ایمن‌تر است / قادر به درک این مساله است که این پرسش را می‌توان به عنوان یک درخواست تلقی کرد. می‌توانی بلیط بگیری؟ می‌تواند یک معنی باشد "لطفا بلیط بگیرید".ما معمولاً می‌توانیم با افعال ادراک و افعال فکری، با افعال ادراک و افعال تفکر استفاده کنیم.دودی را که در افق دیده می‌شد می‌دید.ما درک می‌کنیم که امیلی ترجیح داده تنها باشهگفتن اینکه یک نفر توانایی یا شانس انجام کاری را دارد اما این کار را نمی‌کند، ما می‌توانیم انجام دهیم.می‌توانست به آنجا برود، اما تصمیم گرفت تا جایی که هست صبر کند.میتونست بلیط بگیره ولی فقط چیزای گرون قیمت برامون باقی مونده بود.یادداشتهمچنین می‌تواند یک اقدام گذشته را بیان کند که احتمالاً رخ داده‌است. ۹۷ (۳)قاتل می تونسته بیاد اینجا و جسد رو ول کنه ما هنوز نمی‌دانیم او این کار را کرده یا نه.همچنین می‌تواند به معنای "قادر به" باشد.. نمی تونه کارت رو انجام بده من در این کار نومید کننده خواهم بود.اگر این کارخانه مدرن‌سازی شود، این کارخانه می‌تواند کالاهای بسیار بیشتری تولید کند.۹۹ موقعیت Unreal:۱. این جملات را مقایسه کنید.ما میخوایم کباب درست کنیم. اوه، خیلی خوب میشهفکر می‌کنیم کباب داریم. اوه، خیلی خوب میشهاین یک پیش‌بینی در مورد آینده، در مورد جشن کباب است. این یک پیش‌بینی در مورد یک موقعیت غیر واقعی است، در مورد مهمانی که ممکن است اتفاق نیافتد.

 

۱۲ modal صفحه ۱۲۶اغلب عبارت یا عبارت بیانگر وضعیت غیر واقعی است که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم.. خیلی خوبه که یه باربیکیو داشته باشیمدر یک بحران زیاد استفاده نخواهید کرد.اگر لازم نبود کسی مالیات نمی‌داد.برای با یک شرط، (۴)، ۲۵۷ (۴).چون از گذشته به جلو نگاه می‌کرد، * ۸۰ (۲).در یک درخواست کم‌تر مستقیم و more از اراده است.میشه به من شکر بدی؟ما همچنین می‌توانیم از آن در یک بیانیه استفاده کنیم تا از نظر غیر مودبانه اجتناب کنیم، به خصوص زمانی که با کسی مخالفت می‌کنیم.من با آن موافق نیستم.من به این نکته اشاره می‌کنم که این باعث دردسر ما شدهما همچنین از این عبارات استفاده می‌کنیم و ترجیح می‌دهیم.تمایل کمتری نسبت به خواسته‌ها دارد، که می‌تواند ناگهانی به نظر برسد.مشروب میخ وام. (مستقیم، شاید بی نزاکت)، من یک نوشیدنی دوست دارم. (کم‌تر مستقیم و مودبانه تر)آن را مقایسه کنید و دوست داشته باشید.من دوست دارم بالا بروم / از بالا رفتن از کوه خوشم می‌آید. (من چندین بار از آن بالا رفتم و از آن لذت بردم) دوست دارم از آن کوه بالا بروم.(= من می‌خواهم از آن بالا بروم)ما همچنین می‌توانیم از عشق، تنفر، لذت و ذهن استفاده کنیم.خواهرم عاشق غواصی عمیق در دریا خواهد بود.. از اینکه توی کفش هات باشم متنفرم. از یه سفر به "لاس وگاس" لذت می‌بریم ما قبلاً اونجا نبودیم. من ایرادی ندارم که با تو بیایم.ترجیح می‌دهد "ترجیح می‌دهد" یا "ترجیح می‌دهد".ترجیح میدم پیاده‌روی کنم تا یه اتوبوس بگیرمراهنما ترجیح می‌داد که ما با هم باشیم. میل دارید غذا بخورید یا بعدا؟ترجیحاً به دنبال آن یک infinitive (پیاده‌روی) و یا یک شرط (ما با هم نگه‌داشته ایم) دنبال می‌شود.منفی است نه.ترجیح می‌دهم هیچ ریسکی نکنم.یادداشتما همچنین می‌توانیم به زودی استفاده کنیم.من ترجیح میدم پیاده‌روی کنم تا یه اتوبوس بگیرم۴ در برخی زمینه‌هایی که ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم یا باید بعد از I / ما استفاده کنیم. معنای آن یک‌سان است، اما باید کمی رسمی باشد.مایلم از شما به خاطر تمام کارهایی که کرده‌اید تشکر کنم.ما نمی‌توانستیم بدون یک اتومبیل به اطراف برسیم.

 

صفحه ۱۲۷ ۱۰۱ فعل ممکن است۱۰۰ عادت: اراده، استفاده و عادت کردن۱ ویل و ارادهما می‌توانیم از این افعال برای عادت‌ها، کارهایی که دوباره و دوباره تکرار می‌شوند، استفاده کنیم. ما از آن برای عادات موجود استفاده می‌کنیم و برای عادات قبلی استفاده می‌کنیم.هر روز جین از مدرسه برمی گرده و دوستانی را که فقط با او حرف می‌زنند را جمع و جور می‌کنند.هوای گرم افزایش خواهد یافت.در آن روزها مردم سرگرم تفریح خود بودند.معنای آن تقریباً یک‌سان است: هر روز جین به خانه می‌آید … اما ما از آن به عنوان یک نوع پیش‌بینی استفاده می‌کنیم. این عمل بسیار معمول است و به طور منظم اتفاق می‌افتد که ما می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که آن ادامه خواهد یافت.۲ استفاده شده‌استعادت دارد که عادت یا حالت گذشته را بیان کند.. وقتی بچه بودم، میومدم اینجاقبل از اینکه ما تلویزیون داشته باشیم، مردم عادت داشتند که تفریح خود را انجام دهند. من قبلاً دوچرخه داشتم، اما آن را فروختم.معنای آن شبیه به عادت‌های قبلی است، اما در زبان انگلیسی غیر رسمی رایج‌تر است. به این نتیجه رسیدم که در یک دوره به طور مرتب اینجا آمدم، اما بعد متوقف شدم.هیچ فرم present وجود نداره من دیگه نمیخوام بیام اینجااستفاده از این روش معمولاً معمولی است و ما از ابزار کمکی در نکات منفی و پرسش‌ها استفاده می‌کنیم.هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شد کرد / هرگز این قدر جرم نبوده است. چه نوع کتاب‌هایی برای خواندن به عنوان یک کودک استفاده کردید؟یادداشتبعنوان یه کمکی. خیلی سنتی و رسمی میشهعادت نداشت که این همه جنایت باشد. چجور کتابی رو باید بخونی؟این جملات را مقایسه کنید.ما سابقا در کشور زندگی می‌کردیم. اما بعد به لندن رفتیم.ما به زندگی در این کشور عادت‌کرده ایم. اما در ابتدا پس از لندن کاملاً شوکه شده بود.در مثال دوم به ابزار "عادت" استفاده می‌شود.۱۰۱ فعل ممکنشهامت داشته باشید یا یک فعل modal یا یک verb. معمولی باشد به این معنی نیست که از انجام کاری نترسید. ما از آن در موارد منفی، پرسش‌ها و زمینه‌های مشابه استفاده می‌کنیم اما معمولاً نمی‌گویند که یک اقدام واقعاً رخ داده‌است.من نگاه می‌کنم / جرات نمی‌کنم (به این لایحه نگاه کنم).شهامت داشته باشید بگویید / آیا جرات دارید بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید؟پلیس جرات نزدیک شدن به ساختمان را نداشت.من انتظار ندارم که افراد زیادی اینجا در شب راه بروند.۱۲ modal VERBSPAGE ۱۲۸نکته بیشتر آمریکایی‌ها از این الگوها با استفاده از آن‌ها استفاده می‌کنند.چطور جرات می‌کنی …؟ به خاطر یک اعتراض عصبانی.چطور جرات می‌کنی اینجوری با من حرف بزنی؟ شاید به این معنی باشد که …شاید فردا احساس بهتری داشته باشی.۱۰۲ بررسی اجمالی: استفاده از افعال مودال

تصمیم‌گیری / نمایش / تعریف

ویل

پیش‌بینی / امکان

تصمیم‌گیری: ۷۱ (۴)

 

پیش‌بینی (آینده) * ۷۱ (۳)

من قهوه می‌خورم

 

تام فردا در خانه خواهد بود.

Willingness * ۷۱ (۵)

 

پیش‌بینی (حال) * ۹۵

من به تو کمک خواهم کرد.

 

تام الان در خانه است.

کم‌کم می‌کنی؟

 

پیش‌بینی (عادت) * ۱۰۰ (۱)

سفارش رسمی * ۷۱ (۹) همه دانش آموزان در آن شرکت خواهند کرد.

بر می‌گردم

. تام همیشه دیر میرسه

درخواست از آنچه که باید انجام دهید * ۷۱ (۷)

 

پیش‌بینی (آینده) * ۷۱ (۲)

چه باید بکنم؟کمکی از دستم برمیاد؟قول * ۷۱ (۸)شما پول خواهید داشت.قانون رسمی * ۷۱ (۹)یک بازی باید یک ساعت دوام بیاورد.

حاضر بود …

من / ما هفته آینده دور خواهیم بود.

درخواست ۹۹ (۲)

پیش‌بینی (غیرواقعی) - ۹۹ (۱)

کم‌کم می‌کنی؟

تعطیلات خیلی خوب خواهد بود.

Willingness (گذشته) * ۸۰ (۲)

پیش‌بینی (گذشته) * ۸۰ (۲)

بچه نمی‌توانست بخوابد.

نتیجه همه ما را متعجب خواهد کرد.پیش‌بینی (عادت گذشته) * ۱۰۰ (۱)تام همیشه دیر می‌رسید.باید …

احتیاج به ۹۲

الزام منطقی: ۹۵

تو باید مراقب باشی.نیازی به ۹۲ (۳) نداردتو نباید عجله کنی.

باید خسته باشی.لازم نیست …

نباید …لازم نیست کاری بکنیم.۹۲ (۴)نباید فراموش کنی.

 

صفحه ۱۲۹

۱۰۲ بررسی اجمالی: استفاده از افعال مودال باید

الزام / توصیه

احتمال ۹۶

. تو باید سخت کار کنی

فردا هوا خوب است.(در برخی از مواد فرعی)اگر گوشی تلفن زنگ بزند، جواب ندهد. ۲۵۸ ° ۲۵۸مهم است که همدیگر را ملاقات کنیم. ۲۴۲ (۲)باید …

الزام / توصیه

 

احتمال ۹۶

باید سخت کار کنی.

مه

فردا هوا خوب است.

پیوست ۹۴

 

 

احتمال ۹۷

حالا می‌توانی بروی.

 

 

این نقشه ممکن است غلط از آب درآید.

میشه یه سوال بپرسم؟

 

ممکن است

. ممکنه خونه رو ترک کنیم

درخواست / سفارش * ۹۷ (۱ d)

 

 

احتمال ۹۷

. ممکنه بهم کمک کنی

 

قوطی

نقشه ممکنه اشتباه باشه. ممکنه خونه رو ترک کنیم

پیوست ۹۴

 

 

امکان عمومی: ۹۷ (۲ e)

. میتونی همین الان بری

 

 

ریاضی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

میتونم یه سوال بپرسم؟

 

 

Impossibility * ۹۵

درخواست * ۹۷

(۲ b)

 

داستان نمی‌تواند درست باشد.

میتونی کم‌کم کنی؟

 

 

توانایی * ۹۸

پیشنهاد: ۹۷

(۲ b)

 

میتونم پیانو بزنم

میتونم کمکتون کنم؟

 

 

فرصت * ۹۸

Suggestion * ۹۷ (۲ a) بعداً می‌توانیم همدیگر را ببینیم.

 

می‌توانست

. شب‌ها می تونیم تلویزیون ببینیم

اجازه (گذشته) * ۹۴ (۳)

احتمال ۹۷

. می تونی سال‌ها پیش اینجا پارک کنی

نقشه می تونه اشتباه باشه

درخواست از ۹۴ (۲)

این عالیه. نمی‌توانست اشتباه کند.

میتونم یه سوال بپرسم؟

توانایی (گذشته) * ۹۸

درخواست ۹۷ (۲ b) I

می تونم پیانو بزنم وقتی که

میتونی کم‌کم کنی؟

پنج.

Suggestion * ۹۷ (۲ a)

توانایی (غیرواقعی) * ۹۸ (۳ e)

می تونیم بعداً همدیگه رو ببینیم من می تونم عکس‌های بهتری بگیرم اگهیک دوربین بهتر.جرات نمی‌کردم و جرات نداشتم بالا بروم.


صفحه ۱۳۰۱۳ حالت منفعل۱۰۳ خلاصهاستفاده از ۱۰۴ - ۱۰۴جملات فعال و منفعل را مقایسه کنید.فعال: منشی گزارش را تایپ کرد.منفعل: گزارش تایپ شد (توسط منشی).هنگامی که فرد عمل را انجام می‌دهد (منشی) سوژه است، ما از یک verb. فعال استفاده می‌کنیم وقتی موضوع آن چیزی است که عمل در (گزارش) هدایت می‌شود، سپس ما از یک verb. منفعل استفاده می‌کنیم، می‌توانیم در مورد منشی و آنچه انجام داد، یا درباره گزارش و آنچه رخ داده‌است استفاده کنیم. این انتخاب به اطلاعات قدیمی یا جدید در این زمینه بستگی دارد. اطلاعات قدیمی معمولاً در ابتدای جمله و اطلاعات جدید در پایان می‌رسد.در یک جمله منفعل، نماینده می‌تواند اطلاعات مهم و مهم (… توسط منشی) باشد، یا اگر هیچ اطلاعاتی را اضافه نکند، می‌توانیم آن را رها کنیم. ما می‌گوییم این گزارش تایپ شده‌است زیرا این حقیقت که تایپ کردن کامل است، اهمیت بیشتری دارد.بهتر از هویت theپاسیو اغلب به سبک غیر شخصی و غیر شخصی استفاده می‌شود.فرمفعل منفعل نوعی از فعل و انفعال غیرفعال است.این نامه دیروز ارسال شد.افعال Modal در غیر فعال - ۱۰۶ تمام بلیط‌ها را باید نشان داد.غیر فعال با گرفتن شماره ۱۰۷گاهی اوقات ما به جای اینکه باشیم، از آن استفاده می‌کنیم. نامه در پست گم شد.الگوهای خاصThe فعل و انفعال با افعال دادن - ۱۰۸، همه certificates





:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی راحت ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: